Skupina Laško

Blagovne znamke

V Pivovarni Laško, matični družbi Skupine Laško, ne počivamo na preteklih uspehih. Usmerjenost v razvoj in izpopolnjevanje ter naklonjenost spremembam sta nam omogočali rast in krepitev skozi več kot 185 let in z enako miselnostjo vstopamo v vsako novo sezono.

 

 

Laško Lemon&Lime in Laško Orange

Vsako leto se proizvajalci pijač pripravimo na poletne mesece, ko z vročim vremenom naraste potreba po gašenju žeje. Laško pivo je  na voljo tudi v vsem znani in mnogim priljubljeni obliki radlerja. Pripravili smo dve različici, eno z okusom limone in limete ter eno z okusom pomaranče. Verjemite, zapeljiva obljuba retro designa se po prvih požirkih izpolni.

 

Laško Lemon&Lime z okusom limone in limete in Laško Orange z okusom pomaranče sta novosti Pivovarne Laško, ki je za svoje pivce v vročih poletnih dneh pripravila nekoliko lažjo alkoholno osvežitev – pivo z brezalkoholnim sokom z 2% alkohola.

 

Radler iz Laškega je pivska mešanica specialnega svetlega piva (40%) z brezalkoholnim naravnim sokom (60%), ki je na voljo v pollitrski povratni steklenici in pollitrski pločevinki. Odličen predlog, da postane nujna oprema za vse prihajajoče piknike, izlete, poležavanja na plaži in druženja na vaših priljubljenih točkah.

 

 

Bandidos

Mladostna blagovna znamka Bandidos, linija mešanih pijač s pivom še vedno navdušuje pivce s svojo igrivostjo in očarljivostjo. Par postavnih "bandidosov" Tequila in Ice vas vabita, da uživate v poletju in polagata na dušo: zahtevajte dobro ohlajena!

 

Bandidos oboževalcem je na voljo spletna stran Bandidos, portal zavedno.si in FB stran, tja popelje klik na povezave.

 

 

Vrzel v krovni blagovni znamki Laško zapolnjuje brezalkoholni gazirani napitek, Laško Malt. Izdelek na osnovi sladnega ekstrakta, v dveh okusih: jabolko in breskev je spomladi 2012 v svojo družbo sprejel nov okus: Laško Malt ananas.

Vsi trije okusi so na voljo v povratni embalaži 0,33 l, ter v nepovratni embalaži - pločevinki 0,5l.

 

 

 

 

Zagotavljanje pestrosti in kvalitete v vseh segmentih naše osnovne dejavnosti je naš cilj. Prepričani smo, da je odlična kakovost izdelkov, prepričljiva komunikacija in aktivno oglaševanje z upoštevanjem mnenj in želja potrošnikov prava pot do uspeha.